Friday, April 3, 2009

Furnicuta de baie

La mine la serviciu a aparut o furnicuta in baie. E din aia simpatica. Nu mare si urata sau rosie, e mica mica si draguta. Si pare foarte confuza si pierduta. In prima zi cand am vazut-o se plimba in cercuri pe gresie, cateodata parand a sti exact incotro se indreapta, apoi cotind din nou dezorientata. Nu s-a dus totusi mai mult decat 4 piese de gresie... ramanea in locul pe care probabil il cunostea deja, fiindu-i frica sa treaca de granitele locului strain dar deja studiat. Ieri am vazut-o din nou. De data asta mergea pe liniile drepte dintre piesele de gresie. O miscare organizata si fara loc de invartit. Un drum drept si batatorit. Si totusi a ramas in aceeasi zona a celor 4 dale. Azi n-am mai vazut-o. As fi vrut sa o iau eu de acolo si sa o duc afara. Dar gargaritele sunt singurele pe care le pot tine in mana. La restul insectelor am reactii asematoare miscarilor de break-dance si ma incretesc tota numai la gandul asta. Acesta fiind unul dintre motivele care m-au facut sa raman in stadiul observatorului rece. M-am recunoscut pe mine in miscarile ei haotice si in nehotararea ei si in confuzia ei. Asa ca azi, daca nu am vazut-o, pot sa imi imaginez ca gasit iesirea, sau ca a ajutat-o cineva, sau ca s-a inecat, sau ca a fost strivita sub un papuc binevoitor. Si apoi pot sa ma pun din nou pe mine in locul ei.

No comments:

Post a Comment